Etapy rekrutacji

Nasza rekrutacja składa się z 3 etapów:

I etap: Zgłoszenie kandydata

Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij nam swoje CV (ze zdjęciem) bezpośrednio na adres: rekrutacja@hdomedical.pl

II etap: Rozmowa rekrutacyjna

Po otrzymaniu aplikacji zadzwonimy do Ciebie, aby sprawdzić Twój poziom znajomości języka niemieckiego. Porozmawiamy także o Twojej dyspozycyjności i preferencjach dotyczących miejsca pracy. Jeśli będziesz mieć pytania – odpowiemy na wszystkie.

III etap: Propozycja oferty pracy

Przeanalizujemy uzyskane dane i przedstawimy Ci oferty uwzględniając Twoje preferencje. Po wyborze konkretnej propozycji opowiemy o szczegółach i warunkach umowy. Wspólnie ustalimy termin wyjazdu.

IV etap: Podpisanie umowy

Kiedy zaakceptujesz już wszystkie warunki, my przygotujemy umowę kontraktową. Zostanie ona przesłana do Ciebie, abyś mogła/mógł  spokojnie zapoznać się z jej treścią. Działamy legalnie i dbamy o naszych współpracowników, dlatego dokładamy wszelkich starań, byś czuła/czuł się komfortowo. Po otrzymaniu podpisanej umowy wyrobimy dla Ciebie kartę A1 i EKUZ.

V etap:  Organizacja wyjazdu

Nie musisz martwić się, że po podpisaniu umowy pozostaniesz bez opieki. Pomożemy Ci w organizacji podróży. Nasz Koordynator będzie opiekował się Tobą także w Niemczech.