Nasza rekrutacja składa się z 3 etapów:
I etap: Zgłoszenie kandydata
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij nam swoje CV (ze zdjęciem) bezpośrednio na adres: rekrutacja@hdomedical.pl
II etap: Rozmowa rekrutacyjna
Po otrzymaniu aplikacji zadzwonimy do Ciebie, aby sprawdzić Twój poziom znajomości języka niemieckiego. Porozmawiamy także o Twojej dyspozycyjności i preferencjach dotyczących miejsca pracy. Jeśli będziesz mieć pytania – odpowiemy na wszystkie.
III etap: Propozycja oferty pracy
Przeanalizujemy uzyskane dane i przedstawimy Ci oferty uwzględniając Twoje preferencje. Po wyborze konkretnej propozycji opowiemy o szczegółach i warunkach umowy. Wspólnie ustalimy termin wyjazdu.
IV etap: Podpisanie umowy
Kiedy zaakceptujesz już wszystkie warunki, my przygotujemy umowę kontraktową. Zostanie ona przesłana do Ciebie, abyś mogła/mógł spokojnie zapoznać się z jej treścią. Działamy legalnie i dbamy o naszych współpracowników, dlatego dokładamy wszelkich starań, byś czuła/czuł się komfortowo. Po otrzymaniu podpisanej umowy wyrobimy dla Ciebie kartę A1 i EKUZ.
V etap: Organizacja wyjazdu
Nie musisz martwić się, że po podpisaniu umowy pozostaniesz bez opieki. Pomożemy Ci w organizacji podróży. Nasz Koordynator będzie opiekował się Tobą także w Niemczech.